Het was een half jaar na mijn scheiding. Heel langzaam begon ik mijn draai weer te vinden na een emotionele en ingrijpende tijd, en mijn baan in het hotel hielp me daarbij. Ik was met mijn 40 jaar veel ouder dan de meeste van mijn collega’s, over het algemeen studenten van begin twintig die in de bediening werkten om hun studiebeurs wat aan te vullen. Voor mij was het nu mijn financiële houvast en iedere dag nog was ik de eigenaar van het hotel, een persoonlijke vriend, dankbaar dat hij me deze baan had gegeven om wat zekerheid te hebben in een moeilijke periode.


“Je bent eigenlijk te duur, maar ik weet hoe hard je het nodig hebt,” had hij gezegd toen ik het jaarcontract ondertekende.
Het hotel lag achter de duinen en persoonlijk vond ik het een architectonisch gedrocht. Het was anderhalve eeuw geleden gebouwd door een familie die fortuin had gemaakt in de voormalige kolonieën, als toonbeeld van welstand en succes. Nu was het een luxe herberg, van alle gemakken voorzien. In het weekend kwamen er families met kinderen die, gelokt door een gunstig geprijsd weekendarrangement, hun dagen doorbrachten met fietstochten of wandelingen in het duin. Door de week was er de parade van leaseauto’s: mannen en vrouwen uit het bedrijfsleven die voor een seminar of congres een paar dagen bij ons logeerden en zich overdag afzonderden in een van de vergaderzalen. Na hun gewichtige besprekingen verzamelden ze zich natuurlijk luidruchtig in de bar om tot laat in de avond te vieren dat ze een paar dagen van huis waren. Ik had vaak bardienst en had daar altijd een dubbel gevoel over. Brallerige mannetjes van middelbare leeftijd die weer even kunnen doen alsof ze twintig zijn en flirten met de bardame, het was zo voorspelbaar en oppervlakkig. Maar – eerlijk is eerlijk – hoe opdringerig die bank- en verzekeringsjongens soms ook waren als ze net iets teveel Duvels of Bacardi-cola’s gedronken hadden, stiekem genoot ik toch van hun aandacht. Ik zoog hun woorden en blikken op als een verwaarloosde bloem de eerste regen van de nazomer. Ik zag er nu eenmaal niet slecht uit. In mijn hoofd mocht het dan een chaos zijn, mijn lichaam trok zich daar niets van aan. Vooral over mijn groene ogen kreeg ik vaak een compliment en ik had geleerd ze te gebruiken om de barrekening met een steelse blik wat op te voeren. Langzaam kreeg ik het gevoel dat ik de puinhopen van mijn privéleven aan het wegwerken was.

In april arriveerde er een groep op vrijdagmiddag, die tot zondagochtend zou blijven. ‘Masterclass verhalen schrijven’ stond er op het formulier dat aan het hotelpersoneel werd verstrekt om te weten waarop het zich moest voorbereiden. Ik besteedde er niet veel aandacht aan. Toen ik rond vieren een trolley met verse koffie en thee hun vergaderzaaltje binnenreed, zag ik een groep van ongeveer tien mensen van mijn leeftijd, het merendeel vrouwen, die geconcentreerd over hun papier gebogen zaten. Ik zette de kannen koffie en thee op een tafel in de hoek van de zaal, en verving de gebruikte kopjes voor nieuwe. Toen pas merkte ik dat één van de deelnemers me aandachtig opnam. Het was een charmante vrouw, begin veertig schat ik, die even geen aandacht voor haar schrijfblok scheen te hebben maar me ongegeneerd van top tot teen bekeek. Heel even kruisten onze blikken elkaar. Ze glimlachte, beroerde even haar slanke hals die door een parelketting werd geaccentueerd en pruilde haar lippen een beetje. Ze leek even na te denken en wijdde zich toen weer aan haar schrijfwerk. Ze had slanke vingers en mooie, vuurrode nagels die een grote vulpen omklemden. Heel even was ik in de war.

Dezelfde vuurrode nagels omklemden een paar uur later het glas Martini dat ik net had ingeschonken. Ik stond achter de bar voor mijn avonddienst. De vrouw zat op een kruk en keek naar me. Ook zonder haar aan te kijken voelde ik hoe haar blikken me verkenden. Toen ik het schaaltje met olijven naast haar glas zette, zei ze: “Je hebt hele mooie ogen, weet je dat?” Ik was even verrast en stil, maar hervond me toen. “Dank je. Ik hoor het wel vaker, maar het is de eerste keer dat een vrouw dat tegen me zegt.”
Ze glimlachte en keek me recht in de ogen.
“Wat heerlijk dat ik dan de eerste vrouw mag zijn die je dat compliment geeft,” merkte ze op en ze raakte haar hals weer even aan. Ik voelde me wat ongemakkelijk. Ze was zonder twijfel aantrekkelijk en had het soort zelfverzekerdheid dat ik tegelijkertijd verafschuw en onweerstaanbaar vind, waarschijnlijk omdat ik het zelf ontbeer. Ik besloot de aandacht van mezelf af te wenden en het thema te wisselen.
“Dus jullie zijn schrijvers,” merkte ik op terwijl ik een paar glazen spoelde.
“Och, dat is een groot woord,” zei ze. “We hebben plezier aan het schrijven van verhalen en proberen daar steeds wat beter in te worden. Maar het moet leuk en spannend blijven.”
“Wat voor verhalen schrijven jullie dan?”
“Erotische verhalen,” antwoordde ze direct zonder te blozen. Ze keek me strak aan alsof ze mijn reactie wilde peilen. Ik stootte pardoes een van de glazen om.
“Erotische verhalen?” stamelde ik, omdat ik niks anders uit kon brengen.
“Ja,” zei ze, schijnbaar onbewogen en nog steeds glimlachend. “Je weet wel, seksverhalen, over mannen en vrouwen die het met elkaar doen. Of alleen vrouwen die het met elkaar doen.” Bij dat laatste bracht ze langzaam een van de olijfjes naar haar mond. Ik bloosde en moest haar woorden even tot me door laten dringen. Dus we hadden een groepje gefrustreerde net-niet schrijvers in huis, die zo nodig hun fantasieën aan het papier moesten toevertrouwen? Het was alsof ze mijn gedachten raadde.
“Ik zal het je uitleggen,” zei ze. “Ik weet wel wat je denkt, maar ook het schrijven van een goed erotisch verhaal is een ambacht. Je kunt niet zomaar wat vunzige woorden op papier zetten; er moet structuur zijn, een verhaal, karakters en vooral een goede opbouw van spanning. Om dat te oefenen zijn we hier. Om van elkaar te leren en elkaar schrijftips te geven. Bovendien is het een heel plezierige hobby.”
“Plezierig?” vroeg ik, nog steeds een beetje verbaasd maar wel nieuwsgierig.
“Ja. Het is best opwindend om je fantasie vorm te geven. En het is heel spannend als je je realiseert dat ook je lezers er opgewonden van kunnen raken. Heb je nooit een erotisch verhaal geschreven?”
Weer keek ze me indringend aan, ik kreeg het er een beetje warm van.
“Ik? Nee, natuurlijk niet!” antwoordde ik quasi verongelijkt. Driftig ging ik door met mijn doek en de glazen. “Waar zou ik in hemelsnaam over moeten schrijven?”

Ik was geïntrigeerd en dat had ze feilloos door. Ze lachte haar mooie, witte tanden bloot.
“Geloof me,” zei ze. “Dat is het simpelste van alles. Onderwerpen en zeker fantasieën zijn altijd en overal om je heen, net als zuurstof. Je moet ze alleen durven in te ademen. De gewoonste dingen kun je omzetten in een spannend en geil verhaal.”
“Ik zou bij God niet weten wat in deze saaie omgeving zou kunnen zorgen voor jouw ‘geile’ inspiratie,” zei ik, hopend dat ze niet in de gaten had dat ik gefascineerd was.
“Ook dat is eenvoudig,” antwoordde ze rustig. Ze likte een beetje olijfolie van haar vingers. “Jij.”
“Pardon?”
“Ja, jij. Vanmiddag, toen je met koffie het zaaltje binnenkwam, ben je ook in mijn verhaal verschenen. Morgen ga ik er mee verder en aan het eind van de dag is het af.”

Dat deed de deur dicht.

“We gaan sluiten”, zei ik kortaf. Mijn hoofd gloeide en nerveus noteerde ik het rekeningbedrag op een bonnetje.
“Belle”, antwoordde ze toen ik haar naam vroeg en ze van de bar opstond.
“Geloof me, Vera, het wordt een heel mooi verhaal. Ik schrijf het speciaal voor jou. Werk je morgen? Goed zo. Kom dan na je dienst naar kamer 269, dan mag je het lezen.”
Ze had kennelijk mijn naam gezien op het speldje dat ik op mijn borst droeg. Brutaal nest! Maar wel een mooi brutaal nest. Ik keek haar na terwijl ze de bar uitliep. Ze had een prachtig figuur en mooie slanke benen. En ze wist waarschijnlijk verdomd goed dat ik naar haar billen keek die zo prachtig uitkwamen in haar rode jurk.
“Dat lijkt me best spannend”, mompelde ik in mezelf.
Ik ruimde de bar af en had het heel warm. Ik was in de war van het idee dat ik blijkbaar een hoofdrol speelde in de fantasie van een schrijfster en ik kon geen weerstand bieden aan mijn nieuwsgierigheid. Ik onthield haar kamernummer en haar uitnodiging. Ik voelde me voor het eerst in lange tijd weer op en top vrouw.

Die nacht na onze conversatie aan de bar, thuis in mijn bed, vroeg ik me af wat ze in hemelsnaam in haar gedachtespinsels allemaal met me deed of me liet doen. Zou ze schrijven dat we hitsig met elkaar zoenden? Zou ze haar groep voorlezen hoe ze me uitkleedde en met me speelde? Zou ze het papier toevertrouwen dat ik hartstochtelijk de kleren van haar lijf rukte, haar tepels in mijn mond nam, en haar… Oei. Ik voelde me op een vreemde manier machteloos, en aan de diepte van andermans fantasie overgeleverd. Maar het wond me op, zij wond me op en ik speelde mezelf naar een overweldigend orgasme.

Een dag later, na mijn dienst, klopte mijn hart in mijn keel en klopte ik op de deur van kamer 269. Die ging na enkele seconden open. Belle stond voor me, haar haren waren nat en ze had een van de grote badhanddoeken met het logo van het hotel om haar lichaam geslagen. Ze pakte mijn hand beet en leidde me naar binnen. Zachtjes sloot ze de deur achter me.
“Ik heb net een douche genomen,” zei ze. Ze bracht haar rode lippen naar de mijne en gaf me ongegeneerd een vluchtige zoen op mijn mond. Leek het maar zo of drukte ze haar borsten met opzet tegen de mijne? Ik had het warm.
“Wat leuk dat je er bent! Ga toch zitten.”
Ik nam plaats in de fauteuil die naast haar bed stond. Belle schonk zelfverzekerd en zonder verder te vragen twee glazen champagne in, en gaf een ervan aan mij, terwijl ze me glimlachend opnam.
“Ik wist wel dat je nieuwsgierig was,” zei ze. “Daar ligt het verhaal. Wil je het lezen?” Ze wees naar een stapeltje papieren op de schrijftafel naast de fauteuil. Ik was opgewonden, gloeide door de nabijheid van een mooie vrouw en de belofte van een erotisch verhaal waarvan ik de inhoud alleen maar kon vermoeden. Belle zag mijn opwinding.
“Ik wil graag dat je het hardop voorleest,” zei ze, terwijl ze ging liggen op het bed en twee kussens achter haar rug en schouders posteerde. Ze keek me aan. Ik nam gedwee de vellen papier van het tafeltje en begon hardop te lezen.
Het hotel lag achter de duinen….
Ik kuchte, was schor van opwinding. Terwijl ik zin voor zin voorlas, steeg mijn verbazing. Ze beschreef het hotel, de omgeving; ze beschreef de cursus en haar medecursisten. En belangrijk: ze beschreef mij. Hoe ik binnenkwam met de trolley en ze ter plekke besloten had dat ze me wilde. Haar verhaal was over het hier en nu! Ik las hardop voor. Hoe ze de avond tevoren aan de bar had gezeten, hoe ze op mijn naamspeldje had gelezen dat ik Vera heette en hoe ze had gefantaseerd wat er achter dat speldje zat: mijn borsten, zacht en groot, en hoe ze die in gedachten had gestreeld en gelikt. Hoe ze had gezien dat ik wat ‘stijfjes’ was, maar in het diepste van mijn lichaam een geil meisje, smachtend naar een hartstochtelijk avontuur. De woorden op papier maakten duidelijk hoe ze me had proberen op te geilen aan de bar, strelend langs haar hals en olijfolie van haar vingers likkend.
“Lees verder”, hoorde ik haar met hese stem zeggen. Uit mijn ooghoeken zag ik hoe ze de handdoek van haar lichaam liet glijden. Ik wilde naar haar kijken, maar wilde ook verder lezen.
“Lees voor, alsjeblieft,” zei ze nogmaals en ik deed wat ze vroeg. De paragraaf die volgde maakte me nat.

Toen ik van de bar naar mijn kamer terugliep, kon ik Vera niet uit mijn gedachten krijgen en eigenlijk wilde ik dat ook niet. Ik opende mijn raam om frisse lucht te krijgen, maar het zorgde niet voor verkoeling. Die kwam pas toen ik een douche had genomen, op bed was gaan liggen, en mijn smachtende en natte kutje eerst met mijn vingers, en toen met mijn dildo verwende. Ik beeldde me in dat Vera me neukte, twee vingers in mijn soppende kutje stotend en mijn kontje strelend. Ik kwam klaar, sneller dan ik wilde, terwijl ik haar naam schreeuwde. Toen de warme golven mijn lichaam hadden verlaten, nam ik me voor dat ze morgen het verhaal aan me moest voorlezen, terwijl ze naar me keek. Ze mocht niet weigeren.’

Ik stopte met lezen. Ik voelde me gevleid, machteloos, misbruikt, en aantrekkelijk en tegelijk. Ik begon langzaam de magie van een geschreven verhaal te begrijpen. Ze had me om haar vingers gewonden door me nieuwsgierig te maken. Ze had me naar haar kamer gelokt met de belofte van woorden. Ze had me geil gemaakt en ik besloot er verder geen weerstand meer aan te bieden. Zij wilde mij en ik wilde haar. Ik keek op van de vellen papier en zag haar op bed liggen. De badhanddoek lag naast haar. Ze was naakt, had zich naar me toe gedraaid en haar benen wijd gespreid. Met de vingers van één hand speelde ze met de harde tepel van een van haar grote borsten, met haar andere streelde ze de binnenkant van haar dij. Ze bewoog haar prachtige lichaam langzaam op het ritme van haar handen. Ik had een volle blik op haar geschoren kutje, dat glinsterde van nattigheid.
“Vind je het verhaal mooi?” vroeg ze hees.
“Het verhaal is nog niet af,” zei ik zachtjes terug.
“Hoe het afloopt, gaan we nu zien”, antwoordde Belle. “Kom bij me.”

Ik kon haar uitnodiging niet weerstaan en wilde dat ook niet. Sterker nog: ik wilde wraak, een zoete wraak, omdat ze me in haar verhaal zo meedogenloos aan haar fantasie had onderworpen. Ik weet niet wat me overkwam, maar ik verloor alle schroom die ik in de afgelopen maanden in de vorm van schuld op mijn schouders had geladen. Ik zou ervoor zorgen dat ze morgen een prachtig slot van haar verhaal kon voorlezen. Het was tijd om initiatief te nemen. Ik stond op uit de fauteuil en begon me langzaam uit te kleden. Ondertussen hielden onze blikken elkaar vast. Toen ik langzaam mijn beha van mijn borsten liet glijden en ze mijn harde tepels kon zien, begon ze zich zachtjes en kreunend te vingeren. Ik draaide me naar haar om, stak mijn kont in haar richting en deed mijn string naar beneden als een volleerde stripster, terwijl ik haar over mijn schouder bleef aankijken. Ze kronkelde op het bed. Ze ademde zwaar en ik hoorde het soppende geluid van twee vingers. Ik liep naar haar toe en zette een been op het bed, zodat ze me goed kon bekijken. Met twee vingers spreidde ik mijn lipjes en met mijn andere hand streelde ik mijn klitje. Ik voelde me geil en werd natter en natter.
“Wil je hierover schrijven, Belle? Wil je schrijven over mijn geile, natte kutje?”
Ik schrok van mijn eigen woorden maar zag dat het haar nog meer opwond. Ze kreunde en ze bewoog haar vingers als een bezetene.
“Doe met me wat je wilt, Vera!”
Ik kroop op bed en posteerde me over haar heen, knielend boven haar hoofd. Haar mond was dicht bij mijn kutje.
“Proef me maar, dan kun je opschrijven hoe ik smaak”, siste ik haar toe, terwijl ik me verder door mijn knieën liet zakken en haar mond vrij spel gaf. Haar handen, met natte vingers van haar sap, pakten mijn billen beet en trokken me nog dichter bij naar haar mond. Grommend en gulzig likte ze me. Ze liet haar tong langs mijn klitje flitsen en dan weer tussen mijn lipjes glijden. Het voelde alsof er elektriciteit door mijn lijf gierde. Ik reed steeds harder en sneller op haar mond, pakte mijn mijn tepels tussen duim en wijsvinger en gooide mijn hoofd in mijn nek.
“Neuk me maar, schrijvertje, toe dan, neuk me met je tong!”
Belle kreunde en kronkelde. Ze proefde me, ze dronk me, onverzadigbaar.  Ik voelde een overweldigend orgasme aankomen. Te snel! Ik probeerde me te beheersen en me van haar los te maken, maar Belle had me door. Ze likt me nog gulziger en heftiger en toen ze haar tong door een van haar slanke vingers liet vergezellen was het te laat: ik schreeuwde het uit van genot en terwijl ik mijn kut tegen haar mond drukte kwam ik schokkend klaar. Toen de golven van genot wegebden keek ik omlaag en vond Belle’s blik Ze bleef me zachtjes likken. Langzaam kwam ik weer bij mijn positieven. Ik maakte me los en ging naast haar liggen. Ik gaf haar een zachte tongzoen en proefde mezelf.
“Je hebt me heerlijk laten komen, schrijvertje”, fluisterde ik, terwijl ze een beetje bewoog en zo zorgde dat onze borsten elkaar zachtjes raakten. Zo lagen we een tijdje, elkaar strelend en zoenend. Die liefkozingen werden allengs weer heftiger en de smaak en geur van seks brachten wat dierlijks in me boven. Ik nam opnieuw het initiatief. Ik draaide haar op haar rug en knielde nu tussen haar gespreide benen. Ik pakte haar dijen en plaatste een kussen onder haar kont. Ik legde een hand op haar venusheuvel en met mijn duim streelde ik zachtjes haar klitje. Onze hitsige blikken vonden elkaar weer.
“Je hebt een heel mooi kutje, weet je dat?”
Belle antwoordde sissend. “Doe ermee wat je wilt!”
Ik reikte naar mijn glas champagne.
“Weet je, ik houd van champagne”, zei ik. “En vooral als ik het uit een mooi glas kan drinken.”
Ik boog voorover, tot dichtbij haar kruis, en goot de champagne langzaam over haar klitje. Ik zag hoe de straaltjes zich vermengden met haar eigen vocht, zich via haar lipjes een weg baanden naar beneden en tussen haar billen verdwenen. Toen likte ik haar. Ik wisselde plagende korte likjes af met gulzige lange halen en in haar geilheid bewoog Belle haar onderlichaam steeds dichter naar mijn mond toe.
“Heerlijk,” fluisterde ik. “Champagne vermengd met het geile sap van een hitsig schrijvertje”. Belle antwoordde door me bij mijn haren te pakken en mijn hoofd weer tussen haar benen te dwingen.
“Lik me!” schreeuwde ze. “Lik me en laat me komen!”
Maar ik wilde het anders. En ik bepaalde. Ik kwam rechtop.
“Geef me je dildo!” commandeerde ik.
Belle reikte naar het nachtkastje, haalde een forse roze dildo tevoorschijn en reikte me die aan.
“Wat ga je met me doen Vera? Ga je me nu neuken?” vroeg ze, ergens tussen hoop en smeek.
“Ja, Belle. Zo meteen wordt je geile kutje opgevuld met dit ding. Zo meteen neuk ik je. Wil je dat graag?“
“Ja!”  gromde Belle, bijna smekend. “Neuk me alsjeblieft, vul me helemaal!” Het was heerlijk te voelen hoe we alle schroom lieten varen en helemaal opgingen in ons vurige spel. We maakten haar dildo nat door er samen aan te likken en wisselden dat af met diepe en natte tongzoenen. Belle bewoog haar onderlichaam heviger en heviger tegen me aan. Ik kwam weer rechtop op mijn knieën, tussen haar benen.
“Doe je benen wijd en bied me je mooie kutje aan!” siste ik haar toe. Ze gehoorzaamde met zware adem. Ik boog me voorover en spreidde haar lipjes met mijn vingers. Ik likte haar gezwollen klitje. Ze was open en heel nat. Met mijn andere hand liet ik haar dildo zachtjes langs haar lipjes en de mond van haar kutje glijden.
“Je wilt het, hè?” vroeg ik plagend.
“Ja!” schreeuwde ze. “Alsjeblieft Vera, neuk me met dat ding, toe!”
Ik plaagde haar verder.
“Alleen als je me nu precies nazegt. Zeg: ‘Ik ben een geil schrijfstertje met een nat kutje dat graag geneukt wil worden’.
Ik genoot ervan de touwtjes zo in handen te hebben. Ze herhaalde mijn woorden, maar ik liet het haar nog eens zeggen.
“Ik versta je niet Belle. Wat ben je?” Terwijl ze de woorden voor de tweede keer uitsprak liet ik haar dildo diep in haar glijden en haar bekentenis ging over in een korte schreeuw en een diepe kreun. Ze was dichtbij een orgasme en ik had geen zin om haar langer te laten wachten. Terwijl ik diep in haar stootte en me verlekkerde aan de aanblik van haar glinsterende kutje dat strak om de ronding van haar dildo gleed, verloor Belle alle controle. Ze bewoog haar hele lijf heftig op het ritme dat ik aangaf en kreunde alsof haar leven ervan afhing. Ik merkte dat ze nog steeds natter werd en dat moedigde me aan haar nog wat steviger te neuken. Ze was nu heel dichtbij. Plots schreeuwde ze het uit.
“Oh! Vera, ik kom! Ik kom! Haal hem weg!”
Ik was even verbaasd dat ze mijn arm vastpakte en aangaf dat de dildo uit haar moest, maar ik zag nu waarom: terwijl haar onderlichaam verkrampte van het orgasme dat door haar lijf gierde, gutste het vocht uit haar kutje. Ik was een beetje verbaasd maar vond het een ongelooflijk geile aanblik. Belle leek een aantal seconden in een compleet andere wereld van genot. Toen hervond ze zich en trok ze me naar zich toe. Ze was klam en warm en onze zoenen smaakten hemels.
“Wat doe je allemaal met me, Vera?” zei ze zacht.
“Ik heb net een stukje verhaal voor je geschreven”, antwoordde ik en streelde haar borsten. Ik haalde een paar keer heel diep adem. Ze keek me vragend aan.
“Wat doe je?” vroeg ze.
Ik ademde nog en keer diep in.
“Fantasieën zijn altijd en overal om je heen, net als zuurstof. Je moet ze alleen durven in te ademen.”

***

Naschrift:
Dit verhaal heb ik lang, heel lang geleden geschreven. Het is online gepubliceerd op een verhalensite, en daarna ook nog in Liza Daen’s De Lustkronieken.
